Η πλήρωση γίνεται με πίεση από την αντίστοιχη βαλβίδα και ενώ το υγραέριο σε υγρή μορφή.
Η πίεση στην οποία βρίσκεται το υγραέριο στο ρεζερβουάρ αρκεί για να φθάσει στο ρυθμιστή πίεσης που βρίσκεται στο χώρο του κινητήρα. Ο εξαερωτής χρησιμοποιώντας τα ζεστά νερά της μηχανής, μετατρέπει το υγραέριο σε αέρια μορφή.
Το αέριο διοχετεύεται μέσω ενός σωλήνα στο φίλτρο υγραερίου και έπειτα στην μπεκιέρα, προκειμένου να ψεκαστεί στην πολλαπλή εισαγωγής, να εισέρθει στον κύλινδρο και να γίνει η καύση.
Υπεύθυνος για τον έλεγχο των λειτουργιών αυτών είναι ένας ηλεκτρονικός εγκέφαλος, ο οποίος όταν επιλεχθεί από το χειριστή η καύση αερίου αντί για βενζίνη, παρακάμπτει το βασικό εγκέφαλο του αυτοκινήτου, λειτουργώντας όμως σε σχέση με τα μπεκ βενζίνης στους ίδιους παλμούς. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπερδεύει τον εργοστασιακό εγκέφαλο αλλά ούτε προκαλεί φθορές στον κινητήρα.
Η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται με βενζίνη και αυτόματα γυρνάει στο υγραέριο όταν ο κινητήρας ζεσταθεί αρκετά ώστε να μπορεί να αεριοποιηθεί το υγραέριο. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι το χειμώνα η μετάβαση από βενζίνη σε υγραέριο παίρνει περισσότερα λεπτά.