Η δεξαμενή
Η δεξαμενή είναι το πιο ογκώδες εξάρτημα και είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, στερεωμένο με ασφάλεια στο πλαίσιο του οχήματος. Υπάρχουν δύο ειδών δεξαμενές υγραερίου: κυλινδρικές, τοποθετημένες στο χώρο των αποσκευών, η σε σχήμα κουλουριού, τοποθετημένες στο χώρο της ρεζέρβας. Όλες οι δεξαμενές είναι κατασκευασμένες από ατσάλι θερμικά επεξεργασμένο και δοκιμασμένες σε πίεση 30 bar. Αυτή η πίεση είναι πολύ μεγαλύτερη από εκείνη της κανονικής λειτουργίας που είναι από 2 έως 15 bar. Κάθε δεξαμενή υποβάλλεται σε διάφορε τεστ αντοχής για να καλύψει τις μέγιστες προδιαγραφές ασφάλειας. Συνίσταται να μην παρκάρετε το αυτοκίνητο το καλοκαίρι κάτω από τον ήλιο με τη δεξαμενή υγραερίου γεμάτη. Η κανονική θερμοκρασία λειτουργίας της δεξαμενής είναι από -20οC έως 50οC. Η διάρκεια ζωής της δεξαμενής είναι 10 χρόνια, χρονικό διάστημα μετά το οποίο συνίσταται να αντικαθίσταται.
Πρίζα εφοδιασμού
Η πρίζα εφοδιασμού είναι τοποθετημένη συνήθως στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, στερεωμένη στο πλαίσιο ή όπου βολεύει κατασκευαστικά κοντά στο στόμιο πλήρωσης της βενζίνης. Έχει ενσωματωμένη μια βαλβίδα αντεπιστροφής, ή οποία εμποδίζει την επιστροφή του υγραερίου. Ο εφοδιασμός γίνεται απλά το ξεβίδωμα της τάπας και τη σύζευξη με το πιστολέτο πλήρωσης, σε κάποιες περιπτώσεις χρειάζεται όμως και ειδικός αντάπτορας.
Πολυβαλβίδα
Τοποθετημένη στη δεξαμενή, η πολυβαλβίδα ελέγχει πολλές λειτουργίες: την πλήρωση μέχρι 80% της δεξαμενής, τη στάθμη του καυσίμου, την εφεδρική χωρητικότητα, τη βαλβίδα ασφαλείας, τη βαλβίδα πυροπροστασίας, τη βαλβίδα υπερπίεσης και την χειροκίνητη βαλβίδα.
Ηλεκτροβαλβίδα
Είναι ένα εξάρτημα που απομονώνει το αέριο από το σωλήνα παροχής που έρχεται από τη δεξαμενή προς τον κινητήρα. Σε περίπτωση ατυχήματος διακόπτει την παροχή αερίου ακόμη και με τον κινητήρα σε λειτουργία.
Ρυθμιστής πίεσης (πνεύμονας)
Είναι ένα σημαντικό εξάρτημα, τοποθετημένο στο χώρο του κινητήρα, το οποίο αεριοποιεί το υγραέριο χρησιμοποιώντας τη θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού του κινητήρα και επιτρέπει την παροχή αερίου με την απαιτούμενη πίεση στην μπεκιέρα.
Αεριώδες φίλτρο
Το καθήκον του είναι να κρατάει τις ακαθαρσίες από το αέριο και να τις εμποδίζει να μπαίνουν στου εγχυτήρες. Είναι τοποθετημένο αμέσως μετά τον πνεύμονα και χρειάζεται αλλαγή σε συγκεκριμένα διαστήματα.
Βάση και εγχυτήρες
Η βάση είναι το κομμάτι που στηρίζει τους εγχυτήρες και διανέμει ομοιόμορφα το αέριο σε όλους τους εγχυτήρες. Οι εγχυτήρες είναι ηλεκτρομαγνητικές συσκευές, οι οποίες ελέγχουν και διανέμουν το αέριο στην πολλαπλή εισαγωγής, και λειτουργούν βάσει υπολογισμών και της χαρτογράφησης της μονάδας, χρησιμοποιώντας σήματα από διάφορους αισθητήρες.
ECU (ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου)
Είναι ο εγκέφαλος της συσκευής και εκτελεί διάφορες εντολές ανάλογα με τον τύπο συσκευής: από την απλή αλλαγή από βενζίνη σε αέριο στο περίπλοκο έλεγχο του μίγματος και από την διάγνωση μέχρι τον υπολογισμό και τον έλεγχο καύσης και καυσαερίων. Όλες οι μονάδες έχουν την ιδιότητα σε περίπτωση τυχαίας διακοπής λειτουργίας του κινητήρα, ακόμα και με ανοιχτό διακόπτη, να κλείνουν την ηλεκτροβαλβίδα για αποφυγή οποιασδήποτε διαρροής αερίου.
Διακόπτης αλλαγής καυσίμου
Είναι ένας διακόπτης ο οποίος επιτρέπει την επιλογή του τρόπου λειτουργίας του κινητήρα με υγραέριο ή βενζίνη.